Neuer Stammtischtermin - wischdisch! (März)

schuehlw

Beitrag von schuehlw »

Allso zeerscht muss i mol ebbes glaarschdella:
I hann niemols gsait, dass i mit Schdring-Tanga Buddze dät.
Em Geegedail: I hann gsait, miehr buddze midd normale Unnerhose!

So! Unn jeddz awwer aa vunn mir dem Ellisle mei allerherzlichschde Graddulation unn alles Liewe uff derra Welt!

Unn jeddz no zum Sven: Waisch, ferschdeeh dunn i dess alles scho, awwer babble kann i des aa net, demzweeg schreiwe halt, wie mir Badner dess saage däte: Alla guud: Drinke mer ooina!

@Annuschkaasche: Ee gligg, dass Dei perromone bis zum Dreffa widder redduziert senn. Wu doch jo eeh zu wennisch Männa doo senn!
Nedd dass Du Brobleeme midd Deine Gschlechdsgenossine griege duuscht, wann die Mannsleit all ann Dir nuffgehna!

Liebs Grießle vunn de eeweso saaichnasse anner Seid!
Werner

"Du bist zeitlebens für das verantwortlich,
was du dir vertraut gemacht hast!"
Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

@Werna:
Hä, wieso solle mei Pheromone bis zum Treffe wennischa sinn, isch dinschde jede Dahch e selwe aus, ned meh unn ned wenischa. Isch hanns jo ah geschrief, dass was isch beim Waggelpeta geschrief hann, stimmd ned so gans. Isch glaab isch hann die Loggstoffe in de Haud drinn.
Unn glaab ma @Werna: Am Stammdisch kleddare die Männa ned an ma hoch, die laafe eha funn ma ford, weils ess med de Angschd se duhn grien.

So die Wäsch hängd, werre jezza mol die Fiess hochklehe unn de Dach rehwüpassiere losse. :D

schuehlw

Beitrag von schuehlw »

Ha, i hann haldd gmeent, Du heddsch doi Sach grad heid gehadd unn deshalb die Perromonausdinschdung vaschdergt, wie´s en sellem Beidraag gschriwwe worre isch?
Awwer wann des Lennor wirgt, isch doovuu ja nix mee zu merka!

Jeddz schohn disch halt e bissl unn lass doi Fieß owwe ligge.
Dess hilfd bschdimmd aach e bissl!

Gruß Werna

"Du bist zeitlebens für das verantwortlich,
was du dir vertraut gemacht hast!"
Ziegenfreundin

Oh @Werna, isch kann niemä for lache.
Isch hann schunn so lang niemä so gelachd wie heid,
awwa isch kann disch beruische, die Sach hann isch heid ned gehadd. Der Ausdrugg allehn, "die Sach", isch fall gleisch umm. Mei Mann huggd do uff de Couch unn dengd sich : Warum lachd meins wedda so wie e Geiss, werd wohl widda jimand e klorer beitrach geschrief hann". Am beschde iss, ich hugge misch awweile bei ne unn iwwerdran em e paa Loggstoffe odda bessa isch dinschde e bissje nehwem aus,
dann werd a vielleichd schnella gesund.
awwa du @werna bisch ehnfach schpitze, dass muss isch da jezza mol sahn, bisch ma rischdich ans Herz gewachs. "die Sach.....", isch glaabs ned, isch glaab isch drähm heid Nachd defunn. :D :D :D :D :D

genachd

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo an alle, vielen herzlichen Dank für die Glückwünsche zu meinem Geburtstag.

Vlg Claudia

Anonymous

Beitrag von Anonymous »

....ei,ei Claudia!!!
vor laudr schtreng , han ih die glückwensch "verschtringt" ;-) i hoff du wirsch mrs
verzeihe.

Also die besten Wünsche fürs neue Lebensjahr ,daß auälle Ziegadräum en Erfüllung gen!! #sheep# #jubel# #sonne# #torte#

Grüßle Raimund

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo Raimund, also so ähnfach gehd das awwa net.
Wenn isch da do vazeije soll, kumm isch jo net drumm eerum fir e Bedingung ze stelle !

Varoot ma doch denne Name vom neje Stammdischtreffe, also isch män jetzd weje denne Dessous und so.

Und schon isses vagess, dass se eena Tach Verspädung gehat haschd
;-)

Vlg Claudia

Elise

Beitrag von Elise »

Un schon nochemmol isch.
Ees Anouschkasche kommd jo heit garnet in die Gäng.
Do bin isch ach froh drum, wer wäs was das ach wieda vazehle dät. Also mir, ees Anouschka und isch, sinn uns änisch, daß ma in Schwaz Weiß kumme dunn zum Stammdischowend.

Vlg Claudia

Ziegenfreundin

mahlzeid,
jo isch gewwes zu. isch bin heid bissja hinnehodd.
ess stimmd ess elisja unn isch komme in bleck end weit,
orra nor et blonch

isch in peschschwazz
unn ess claudia in schneeweiss
hann kenn zeid heid
anouschka

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, schon widda muss isch lache. Es Anouschka in peschschwaz, beschtimmd glänzisch oda? Wäß isch jetzd hald nimme, wail ma geschdand soo vill geschwätzd hann.

Awwa schneeweiß bei mir? Das krien isch net so hin.

Anouschka schreibschde schon franzesisch blatt? Maine Güde ball brauche ma wirklisch e Iwwasätza.

Vlg Claudia

Antworten