ich will nur mol schnell danke saache
@ohl die zu dem gelungene owend beigetrache hänn.
een spezial dank an de sven un de werner mit anhang
wu se jo die weit räs nit gescheut hän um bei uns zu sei,
ich hoff mol dasers nit bereut hän.
mir hot des super gfalle.
noch een dank an die säfedante un an de worschtmacher
un an all die wu do ware. jetzt hoff ich das ich se all häb
fräh mich schunn uffs negschde feschdel
des wärd bestimmd ach super weil meer uns jo jetzt schunn äbissel kännen #freunde#
geh ach ämol ins nescht un genacht
gemorje,
erschdmol viele dang an@buren-iz für die wünsche.
isch muss sahn, es wa werglisch e gelungena owend .
@lafayette: isch hann misch schunn med deina säf im gesicht gewäschd. jezza hann isch e rosisch haud wie e kinnabobbessje.
@ernst: hann meinem mann schunn funn deina gudd worschd vorgeschwärmd heid morjen, heid nachd kunnd isch nimmä, er hadd schunn im bedd geläh.
@dieter, gemahl von frau @elisja: hann noch uff de gans hemmfahd iwwa unsa missgeschigg gelachd, wa jo absolud geil......., so gelachd, dass isch stadd uff die audobahn in die kasern ingeboh bin. #shock# .
@werna: isch hädd disch am liebschde noch gedriggd wie isch fordgang bin, hann misch awwa ned gedraud. bisch schunn e orisch klorer mensch.
@sven: dir verzeih isch, dass e ma uff de buggel gemohld haschd.wer so liewe kinna unn e fra hadd, demm kann ma ned behs sinn.
@günter: bische da sicha, dass ma ned doch fa e kleenes fakehrskaos gesorschd hann in miese. isch hann die sach noch e bissje rewüpassiere geloss heid nachd, wo isch ned ingeschlohf bin.
@okla nebst gattin tr`s sympathique: isch wolld eisch noch sahn, dass isch eirem rohde audo beim auspahge faschd e kissje gebb hann, awwa nur faschd.
@raimund: du grieschd heid noch poschd funn ma, do bin isch werglisch dran indaressierd.
@bedschbacha medlähsa nicole und said #baeh# : isch hoffe eia hund hadd denne nächtlische schogg iwwawunn
@uwe:scheen, dass se doch kumm bischd, wenn isch ah die erwahdunge ned erfilld hann, bin nämlisch ned die trebb runnagestirzt, noch hann isch ma die saladbrieh iwwa die bluhs geschudd #daumen_hoch* .
so hann isch awweila all, falls isch jimand fagess hann, bitte isch höflichst um verzeihung, awwa eichendlisch ware na all lieb ;-) , deswehe umarm isch jezza virtuell @all #freunde# #freunde# #freunde# #freunde#
Gemorje an allegare, befor isch schreiwe, daß ees scheen war, muß isch zeerschd mid demm anouschka schille: misch hasche ned perseenlisch angeschrieb und hasch misch ach noch vill zu feschd gedriggd (virtuell meen isch jetzd), hann jo kenn Lufd mee krid !
So so Anouschka, ee Missgeschick mid meinem Mann, hoffendlisch had das keeener midkridd.
Also dann: ees war rischdisch scheen. Und ganz doll, daß sisch zum eischendlische Stammdischklübsche sofill annare Leid noch deezu geselld hann #freunde#
isch nomol,
noch jimand do, denne isch zu feschd gedriggd hann.
häd misch jo ahch gewunnad wenn , das @elisja ned wedda sei frechie zung ausgepaggd häd.kannschd ga kenn blaue flegge hann, isch bin jo med stossdämpfa ausgerischd, do duschde da ned we :P .do prallsche hegschens wedda funn ma wegg #baeh# .so unn jezza fazehl ischs de leid @elisja. isch hann jo geschdann in meinem beitrach dorum gebett, dass misch kenna wehrend meina siesta anruhfe duhd. dreimol derfe na rohde, wer misch angeruhf hadd??????wers rohde duhd, gewinnd e rischdischie umarmung funn ma, bei unsara negschd begehschnung.
unn was solln iwwahaubd der schpruch med, ned persehnlich angeschrieb?
Musche imma die erschd gei schpiele. HÄ, HÄ, HÄ, geschda owwend wa hald de dieda anwehsend, dann bische hald mol in demm sei windschadde gerutschd. musche agsebdiere. *fg* ja do issa widda (de smile menn isch, mei absoluhda faworidd)
tschiss danne, muss schunn ball middaesse widda koche.
des war schee geschdern Owend #daumen_hoch* #jubel# .
Mer hot es awwer leed gedue, dass isch misch net mit alle e bissi indensiever unnerhalle gekennt hab. De Raimund unn de Cybister un soi Frah sinn efach ze kotz kumme. Mim Sven hädd isch aach no gern meh geschwätzt. Awwer des hole mer alles nach.
S'hott misch gefreid eich alle emol kennezelenne.
Isch däd jetz vorschlache, daß mer die Box hier zumache unn werre nei mem neie Schdammdischdermin ofange. No 23 Seide werds uniwwersischdlich :D .
E glicklische
Lafayette
PS: Isch sehn schunn, do sinn de erschde Foddos an mer vorbei gezoh. Aller guhd, ihr missn jo net uff misch hern :D .
Auch wir wollen uns der Lobhudelei :-) anschliessen!!! Ihr seid eine absolut tolle Truppe!!! Wir hätten auch gerne noch länger gequatscht, aber vielleicht ein anderes Mal, wenn die Kleinen bei Oma & Opa sind ;-)
Natürlich wollen wir uns auch nochmal bei Euch allen für Eure lieben Überraschungen bedanken - für den Stichpimpuli und die Einladung!!! Aber beim nächsten Mal kommen wir nur wieder, wenn Ihr versprecht, Euch nicht wieder in Unkosten zu stürzen!!! Versprochen?
Ach ja, noch was wegen den Fotos ... Wäre klasse, wenn alle, die Fotos gemacht haben, mir diese in Originalgröße an <!-- e --><a href="mailto:mail@ziegen-treff.de">mail@ziegen-treff.de</a><!-- e --> schicken, dann mache ich auf der Homepage ne extra Seite für den Stammtisch gestern - mit allen Fotos.