Neuer Stammtischtermin - wischdisch! (März)

Lafayette

Beitrag von Lafayette »

Oklahomagoat hat geschrieben:Hauwdiiii :-)

Na was isn los mit eisch?
kenner Zeit gehätt fär was zu schreiwe?

naja - villeisch hänn er ,
morje ä bisje zeit zum schreiwe

@lafayettschje - hosche schun im grumbeerkeller oogeruf?

Wenn net wäre isch moje obend mool aarufe.

Bis dann

oklahomagääs #damdidam#
Nä, awwer des wär schä vu Der! Isch hann awail a bissi Schdress.

Awwer isch hann fir Aich e Seef gesied. S'gried jeder e Stick :D .

Isch muß jezz uff Dillebursch - Hengschde gucke.

Grüßle
Lafayette

Sven

Beitrag von Sven »

Ziegen-Heinz hat geschrieben:PS: ich gläb als du willscht een iwerraschungsgast wäre,orrer sven?
Hallo Uwe,

wär schön, wenn es klappt, aber im Moment ist daran nicht zu denken - zu viel um die Ohren, aber wer weiß. Beim hessischen Stammtisch war ich ja bei der Gründung dabei, beim BW Nord Stammtisch waren wir auch schon (ist ja aber auch nicht sooo weit) und zu dem der Nordlichter versuch ich es im Frühjahr zu schaffen (bin da eh in der Gegend und falls da zufällig gerade einer anberaunt wird ;-))

Also irgendwann versuch ich es mal zu jedem der Stammtische :-)

Und ansonsten müsst Ihr eben alle auf das große Treffen kommen #baeh#

Viele liebe Grüße,
Sven

Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

hallo,
ei @sven, unsa stammdisch iss jo ach erschd im frihjohr, de halwe merz, wenn nix dozwische kummt. unn so weid iss das doch ach nedd funn eich weck. isch mach da e vorschlach, pass uff: fahschd mem audo iwwer strohssbursch, bessa audobahn strohssbursch, machsch dann e schlenga unn faschd bei mir forbei. ma dringe e tessja kaffee bei uhs ;-) ;-) ;-) unn owens holl isch disch med uff de stammdisch. hämzuhs hallsche disch ans @elisja unn am negsche dach kumme na alle zwä odda drei bei misch dei audo abholle unn dann kinne ma grahd widda kaffee dringe unn kuche esse. iss kenn problehm fa uhs.mei mann beissd nett, mei hunde ach nedd, die gänns sinn ingesperrd unn kinna bische jo gewehnd.
iwwalehdas mohl. meh alls das anbiede kann isch da nedd.

so muss de middachsdisch abraume.
tschüss bis späda, beim neggsche kligg fa de jürgen

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, Anouschka wie mach isch das bloß? Do muss isch mir jo was eenfalle losse, wenn e fremder Mann hi üwwanachte soll. Es beschd schwädtschde eemol mitdem Dieta und erklärschd das wie du das vorhaschd.
Im Momend bin isch ee bissje im Streß, weil ich doch gugg muss wie ich die vier Meiler voll krinn.

Vlg Claudia

Oklahomagoat

Beitrag von Oklahomagoat »

Hauwwddiii :-)

So däs henn ehr jez devun. :P

Die Defonnr. im delefonbuch gäbs nimmie #daumen_runter#

de Combuter delefonbuch kennt kä Grumbeerkeller :evil:

Is doch gut, dass meer noch kollesche hot, die a Fraa hän, die a privates Delefonbuch hänn. #freunde#

Aachtung jezt kummts ........................

10.März gesche 19 uhr im Grumbeerkeller in Miese. #jubel#

Un die Fra Nikolai saat, dass se desmol kä annerer Ferei dodezulost !
War do mol schun a annerer Ferei do wie meere dort ware? Isch wisst net - orre? #engel#

@lafyette - Solle mer uns uffem Parkplatz Rischtung Enkebach dreffe? 18:00 oder kummschte zu uns riwwer 17:00 - Perd un gääse glozze?

noch froche ?

Des mim Swen wär ach net schlescht, meer dädden dan bestimmt unser beschdes deitsch rauskroome, damit er uns "Auslänner" ach vestehe deet - ore? De Ernscht veschteht uns jo aach

Na dann bis dämnescht

Oklgääs

Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

nabend,
@elisja , wenn de mahnschd dann schwezze isch memm dieda, ma werre das kind schunn schauggele. was anneres, isch hann schunn e bissja mitläd med da, weil de soviel fleschja mache musch, damid die geissja genuch hann fa zusesezze. bei mir iss ess ned annasch, isch muss die zwäbähna sadd grien unn das med hälnahrung.mei baggofe baggd sisch noch de wolf an lauda brezzele und dann der gedienschde reiss. bei mir machd sisch ach die freck brähd. de hals dud weh, die rotznahs laafd und
die bronsche herd ma ach, wenn isch de trebbe ruff gehn. isch muss ma mol e ahnstänischa grogg heid owwend mache. wenn enna e rezebd hadd, her domed.

scheena gruhss
anouschka

Axel

Beitrag von Axel »

GROG
Soviel Rum wie möglich, so wenig Wasser wie nötig!
Prost
Viele Grüße Axel

Der Bock springt hoch, der Bock springt weit, warum auch nicht, er hat ja Zeit.
Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, und Anouschka damid die bronschje besser gän muschde unbedingt wäiter raache.

Supagudd, daß de Grumbeerkella uff hat fir uns. Gudd gemachd Oklogäss!

Vlg Claudia

Elise

Beitrag von Elise »

Nochemol hallo, do falld ma nochwas ein: Anouschka glär doch eemol die Laid uffa: de Bagoffe und de Wolfff,hahahahaha, hann isch gelacht.

Vlg Claudia

Sven

Beitrag von Sven »

Hallo Leute,

ich hab mal nachgeschaut, wie weit das von mir aus ist: sind knapp über 200 km laut Routenplaner, wobei der nen riesigen Umweg über Wiesloch und Frankenthal nimmt, weil auf der franz. Seite keine durchgehende Autobahn läuft. Was ist denn von Karlsruhe aus oder Freiburg der einfachste und schnellste Weg (ohne zuuu viel Maut)?

Aber März wird eher schlecht sein, ein Stammtisch im Sommer hat eher Chancen, da ist es bei uns im Geschäft ruhiger.

Viele liebe Grüße,
Sven

Antworten