Neuer Stammtischtermin - wischdisch! (März)

Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

gudd jezza hann ischs ach fastann, hann nämlich ehwe e bissja dumm geguggd, wussd jo nett wass se gemänd haschd @günter.

enni fro hann isch noch. wie issn die klädaordnung an demm owend. isch sahn eich gleich, ich hann wedda e rogg noch e kläd im schrang hänge.es hochzeitskläd kann isch nimmä anziehe, das stehd am buggel minischens ze santimeda uff, iss bestimmd beim wäsche inngang.
am liebschde wär ma, dass ma sich läscher kläde dud, so met jienz u.s.w.
wenns garnett annaschd gehd werd isch ma noch e kocktälkläd bei ibäh steiere.

genachd, muss noch erdbeermarmelade koche

Lafayette

Beitrag von Lafayette »

:D bei moinem Hochzigskläd sinn des meh wie 10 cm *fg* .
Mir hänn bis do immer die Endseschzigeruniform oh gehott - Schiens unn Pulli! Nurs Elisje kummt als mim Blüsche.

@Günter: Du kriescht e Ausnahmegenehmischung.

Unn Axel was konnscht Du zu Doine Verteidischung saache? Isch bin gebütisch vu Dillebursch unn wäs, daß ihr do drowwe en füschterlische Dialekkt habbt :D .

S' dud mer jo läd, awwer isch finn de Knopp net, wo derre Kalauermodus auszemache geht *oops* .

Grüßle
Lafayette

Elise

Beitrag von Elise »

Gemorje, was haischt do mid dem Bliesje, isch hann misch hald anstännisch angezo, wie sisch das gehert, wem ma ees erschde Mol irgendwo hinged.

Wieso misse ihr dann ejer Hochzeidzkläder wäsche? Die gehn doch een, kän Wunner, wenn na do nimme erennpasse. Die gäbd ma in die Reinischung.

Kläderordnung: Do hann isch doch ee Idee. Warum komme ma dann net eenfach mit de Stallkläder?
Mid de frisch gewäschde natirlich!

Vlg Claudia

Ziegenfreundin

@elise: soll ich werglich mem karierde holzfällahemed kumme, dann noch mei laafbux fomm aldi, wo de muddabodem ach beim koche nimmä rausgang iss und die gelwe baustellegummistiwwele gr 42/43.owwedruff zieh isch danne mei zwelf johr aldi fliesjagg an. #shock# die hoor loss isch dann ach struwwelisch uns mähk-app loss isch ach drunne.dann derfe ma awwa kenn kneip holle med kontroll, sonschd kumm isch nämlisch ned rinn. :D

@axel: wass fa dialegd schwäschd du danne, so kölnarisch, herd sisch ach gudd an, isch finne es jedefalls scheen: ma losse de dom in kölle, do......... #damdidam#

scheener gruhs fumm ma

@all pälza unn saarlänna: hann a schunn gesiehn, de stammdisch schleswisch hollstähn machd uns ess dialegd no.jo, jo die nordlichda, iss ma geschdern owwend uffgefall, de @bernd hat orrisch scheen geschrieb #baeh#

Ziegen-Heinz

Beitrag von Ziegen-Heinz »

hallo an alle
hab ä super kneip, leider hotse samsdachs zu, schade.
bei deene ganze adressade sinn grad emol 6 verschiedene absender,
wievel leid kummen do etwa. ZF hot do ach schunn älied agstimmt
werd do etwa gsunge ( heimatlieder orrer so )oder esch do grad fasnacht
weil die was vunn kölle singe will. ich häb jo kenn gscheider pulli,do wollt ich meer enner käfe, häb gedenkt ich loss een ufdruck hine hie mache der sollte etwa so aussehne

ZIECHE _ STAMMDISCH SAAR _ PALZ unn unne drunner so een slogan
" GÄSSESTALL "

wäs funn eich jemand was besseres
ich häb doch sunscht nix

bis dann emol
uwe

Ziegenfreundin

@zh: schad dass die kneip zuhadd.
met dem singe hann isch wolle nur wisse, wie de @axel schwezt. was fa slogen, wähsche.
awwa singe kinne ma, isch kann die wannagitarr medbringe, es @elise die mundhakarin- nein monika und dann trällare ma e pa franzesische schosons vom chilber beko oder sascha dischdel. #gitarre#
wenn du @zh vielleischd noch die bloggflehd bringschd sinn ma dann das trio kataschtrophal #shock# .
isch glaab memm anziehe, loss e ma es dodobei, dass jeda kimmt wie a luschd hat, haubtsach ess is sauwa unn ganz unn die unnawäsch iss gepflehschd. had schunn mei omma imma gesahd.

tschüss muss inkaafe gehn

Ziegen-Heinz

Beitrag von Ziegen-Heinz »

gemorche ulrike
ich bin jo so een dussel
ich häb des voll mit främersche fewechselt,jezt esch alles glar
bis dann emol
uwe

Ziegenfreundin

Ich hädd vielleischd zwä Kneipcha:

Wie wärs dann med de Fasanerie in Zwäbrigge
oder Hostellerie Bacher in Neinkeie Kohlhof in de Limbacher Strohss?????

Ziegenfreundin

Ok,
war jo eijendlich nur als kleen wizzje gedengt @ernst,
do misst isch misch jo werglich in e kläd zwänge unn dass wär ma unangenehm. mir iss die kneip egal, ich kimme iwwerall hin, ob jezza in de palz odda im heimische saaland, iss fa misch gehupst wie gehiggeld.

gruss und mahlzeit

Oklahomagoat

Beitrag von Oklahomagoat »

Howdy :D
Meer sin ach noch do. #baeh#
Wieso macht dann de Grumbeerkeller zu?
Schad drum, war doch rescht schää dort. #heul#
@lafayett - isch siee - meer missen dann doch ersch trecht zusamme fahre, do des jo immer weiter von uns weg geht - oder losse mer änner fahre?
Ulrike gehts soweit guut und wenn se es Bää hochleje kann, bing isch se ach mit 8)
10. is gut fer uns - hunn dann die nexsche 14 tach frei - muss awer am 11. in Frankfurt beim Sonneman seu - der werd 30.
Bis dort hie misst ach mei erschter Nowux do seu.
Un isch bestell gleich mool 2 Zimetsääfe fär misch #daumen_hoch*

Bis dann - muß noch a bisje was schaffe im Geschäft.

See you later ( des geht net pälzisch)

oklahomagääs - des geht

Antworten