Neuer Stammtischtermin - wischdisch! (März)

Anonymous

Beitrag von Anonymous »

......also ihr mit eire Dangaschtringsdo un des em Wendr...brr, oder gebbts die au in Fellausführung ,evtl. zom druffgnöpfa?

..... wenn ja, ;-) ,,,,,also,also, stotter ,...iwürd mi da als druffgnöpfler wärmstens empfehla! :D

//////aber jetzt im Ernst: Man könnte ja vielleicht eine Extraatammtischabteilung gründen ,die sich nur mit Diesem Tehema......
Den Nama dafir hätt ich scho em Gopf. #jubel# (Dangazieaschtringsdo)

Dangaschtrings heißt bei mir bei nächster Gelegenheit bestimmt eine Ziege.--vermut ich mal-- :-)

@Werner ich geb mich geschlagen #bonk# ,von mir sinds nur109 km zum Treff und mein Erscheinen wird immer sicherer ,weil nun durch die Frühgeburt ,6 von 8 erwarteten Kitzen schon da sind.

Übrigens zur Info: Habe vor ca 7 Wochen 5 Wallieser aus sehr
sc hlechten Verhältnissen übernommen in teils bedenklichem Zustand.
----Sie standen auf einer 4000qm Weide ohne Baum und Strauch ein ganze Jahr.
Das Gras war bis auf mm herunter.
Die Besitzerin (4gr. Hunde) füterte 2 mal wöchentl. Lämmerfutter.,,kein Zweig keine Fichte ,nichts Ziegenmäßiges.

Grüßle
Raimund

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, Anouschkasche un isch, also ees Elisje, sitze hi und rätzele was das Wort "Dangaschtringsdo" häische soll?

Un noch komblizierda iss das aanere Word "Dangazieaschtringsdo!

Raimund loss uns net doof stärwe ! Klär uns doch emmol offa und zwar noch vorm Stammdischtreffe.

Dankescheen

Vlg Claudia

jo, funn mir ahch scheene griess, unn eens mahn isch da noch sahn @raimund: ess gebd belzbesezzde schringtangas, soll isch da enna medbringe, iss ganz kuschelisch. :-) fa se brobiere?????????
isch frei misch imma meh.
serwuss anouschkasche

Un nochwas, hann schon widda ee Idee, diesma mid dem Werner. Wenn ma jo schon ee Tanga do hann, kennd der Werna uns jo eeemol zäije, wie dann das Putze funktionierd
#jubel# Vlg C laudia

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, also mir hann jetzd nocheemol driwwageläs, un do iss uns diesmo zesamme ee Idee eingefall.
Uns laffe die Dräne de Backe runna, mir bijje uns vor Lache !

Mid dem "Druffgnöpfle" wär jo dann ach meeschlisch und zwar während dem Werna seina Putzaktion.

Wer kennd dann von aisch ee Kamera midbringe? Das sollde ma doch feschdhalle firs Aschief vom Gäissetreff Saar-Palz.

Noch was: ihr, also de Raimund und de Werna, brauche das ach net umsonscht zu mache, mir genn freiwillisch ach was defir. Vill Lache und sogar Beifall.

isch nomol die geisefreindin anouschka: isch will awwa jezza betohne, dass ma noch nix alkoholisches gedrunk hann, nure zwä kaffee.awwa ess iss so lusdisch. jesses die maus fumm @elisja machd misch gans farickd, isch finne nie de ahnfang, die iss so schnell #shock# .
awweile fah isch hemm, hadd kenn werd meh, unns zwä kann ma hald ned fa gudd medholle!!!!!!

Vlg Claudia und Anouschka

Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

Hallo,
isch nomohl, awwa allähn jezza. Bin ehwe hämm kumm.
Ess hadd ma ohrisch gudd gefall beim. Hann ihr iwwahaubd gewussd, dass ess @elisja heid Gebordsdach hadd. Also nomol
#geburtstag# unn alles Guhde fumm ma !!!!!!!!!!!!!
#daumen_hoch*
Isch muss eisch noch was fazähle, missd isch eichendlich unna de Berichd fumm Wackelpeter schreiwe, denn ess iss ned so gans rischdisch was isch bei demm imm Ziegeforum drunna geschrief hann.
Heid morje beim @elisja, wa isch jo beim im Stall fa die Lemmscha se gugge.Unn es hadd jo noch fier Beck do rum stehn. Ihr Leid isch kann eisch sahn, isch bin in meine 41 Johr noch NIE so bedrängd wohr funn vier männl. Lewewese. Die wahre gans fariggd uff misch, bin ganiemä aus dera Bedrängung raus kumm #shock# . Eena, isch glaab de Guschdaf odda de Werna (isch hann ma die Nahme ned bahall)hadd misch zum fresse gährre gehadd. Der iss dauernd med gestilpte Libbe uff misch zukomm unn dann had a de Bennel funn meina Jagge gefress gehadd. #stoned# Sogare das kleene paa Dahch alde Beckche iss an ma hochgeschbrung, seerschd an die link Owwaweite unn dann an mei zottelische Hoor. Werre misch noch nure mol fier zwäbähnische männl. Lewewese bedränge, awwa die Geissbeckcha duhns fa de Ahnfang ah. :D

So das wahs mol funn ma, e kleenes Fiedbeck fumm Besuch beim @Elisja

Wenn na noch wolle, fazähl isch eisch vomm Stammdischautfitt fumm @Elisja, dass hadd nähmlisch schunn gebicheld an de Wohnzimmadier gehong. #jubel# Awwa alles zu seina Zeid.
:P

liewe Griehs
ess Anouschkasche

Anonymous

Beitrag von Anonymous »

.........hab im Duudenn für dialekt nachgeschlagen:--:-))
da steht : Dangazi ( g)aschtringsdo heist auf Hochdeutsch: Tangaziegen -String oder so.
#jubel#
Grüßle

Lafayette

Beitrag von Lafayette »

Wie, s'Elisje hot heit Gebodsdaach? Macht'se aach so ebbes, dasse devor s'Dadum ausm Profiel nemme dut, hä?

Ei Claudia, dann gradulier isch der awwer gonz hezlisch zem Gebodsdaach unn winsch der vill Glügg unn vill Gesundheid - aach fer's Viehzeusch! #freunde#

Unn jez zerbrischt sich nadürlisch die gonze Gääsehaldernazion de Kopp wasses Elisje uffm Schdammdisch ohott. Anouschkasche, lass uns net domm sterwe.

S'Lafayettsche

Sven

Beitrag von Sven »

Hallo Claudia,

da mein saarländisch nicht das Beste ist, wünsche ich Dir auf hochdeutsch (das ich nur schreiben, aber nicht reden kann :-)) alles Liebe und Gute zum Geburtstag !!!

Viele liebe Grüße,
Sven

Axel

Hoch soll sie leben, die Claudia :-D :-D

Beitrag von Axel »

Hallo Claudia,
auch wenn Du Deinen Geburtstag verstecken willst, Du hast da wohl die von Dir
gehüteten Ziegen vergessen. Die määhen alles weiter, bis es sich herum gesprochen hat.
Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag und alles Gute
#schaf# #sheep# #torte# #sheep# #schaf#
aus dem verregneten Rheinland
von Axel

Der Bock springt hoch, der Bock springt weit, warum auch nicht, er hat ja Zeit.
Oklahomagoat

Beitrag von Oklahomagoat »

Hauwwdie Elsje :D

Aach von meer alles Gute zum 25. Gebortsdach. #freunde# #freunde#

IS des de 10. ore es 11.mol schunn? #freunde# #freunde#

HAn geschtern mei erste Drilling griiet von ner Erstgebärenden. 2 Bääckschje un a Gäs. Es gässje is ziemlisch klää, awer sauft aach gut #jubel#

@anuschka - kann es sei, dass du noch a paar Krimmele von Gebortsdachkuche uf de Schärz h#scht bevor de in de Stall gange bisch?
Un der änne Bock wollt velleicht a bisje knutsche?

All feiern nimmi so lang . bis dann

OKLGääs

Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

@Okla, genabend,

nä isch hann kenn Krimmele meh uff emm Schohs gehadd. Ma ware nämisch form Kaffeedringe im Stall. Wahrscheinlisch hads an meine Pheromone = Lockstoffe (gell Werna so wahs doch) geläh, die isch ausgedinschd hann. Nurre komisch, dass do nurre die Beck druff stehn.
isch wähs jo anedd..........

....unn danne beschwere isch misch mol grad bei da @Okla: Fawass gried enn ess @Elisja insgesamd vier gedriggde smiles unn isch gakenna, hä?
Isch genn ahch gere gedriggd. #heul# #heul#
So isch muss noch Wäsch uffhenge unn noch e Maschine schwazze Belzspizze wäsche :D :D . Zum Schluss werdse danne noch med Lennor
Aromatherabie gespield, damed die Lockstoffe sisch reich entfalde kenne. ;-)

Scheena Owend noch eisch all
Anouschka

Antworten