De näxschde Stammdischdermin... (Juni)

Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

gemorje,

@bockhalter: eens muss isch da jezza mol schreiwe, wo ma am dorumzigge schunn sinn.

de ziegen-heinz aus de palz iss ,mier seminischens, als herdebogg tausendmol liewer, ;-)
als e bockhalter aus niedersachsen. de @zh iss wenischens ahnstennisch unn wähs was sisch gehehrd unn wähs wie ma sei geisse behanneld. #daumen_hoch* . so jezza wäschd ess.
unn noch ebbes. wehe oschdare. bei mier iss es ganse johr oschdare, isch brauch also nägsche sonndahch kenn eia se suche. dodruff gehn isch jezza ned näha inn, du wäschd was isch gemennd hann. okehhhh..... ;-)

unn was de dischbud memm @elisja angehd, brauchsche ahch ned alles se wisse, vielleichd kommds mol raus aus seina ohnmachd unn schreibd ebbes, iss awwa schonn alles glahw isch mol schonn besproch wor. das war nur uffgewärmdes zeich geschdern, weils ma hald ens auswische wolld.
jezza gehn isch bei mei (noch) unmelgbahre geisse un hähmele se e bissja, die brauche nähmlich ahch ihr zertlischkät.

gruhs es anouschkasche

Bockhalter

Beitrag von Bockhalter »

Ziegenfreundin hat geschrieben:gemorje,

@bockhalter: eens muss isch da jezza mol schreiwe, wo ma am dorumzigge schunn sinn.

de ziegen-heinz aus de palz iss ,mier seminischens, als herdebogg tausendmol liewer, ;-)
als e bockhalter aus niedersachsen. de @zh iss wenischens ahnstennisch unn wähs was sisch gehehrd unn wähs wie ma sei geisse behanneld. #daumen_hoch* . so jezza wäschd ess.
unn noch ebbes. wehe oschdare. bei mier iss es ganse johr oschdare, isch brauch also nägsche sonndahch kenn eia se suche. dodruff gehn isch jezza ned näha inn, du wäschd was isch gemennd hann. okehhhh..... ;-)

........ja,ja,....abgewatscht,......jetzt läßt der Bockhalter aus Niedersachsen die Ohren hängen........

unn was de dischbud memm @elisja angehd, brauchsche ahch ned alles se wisse, vielleichd kommds mol raus aus seina ohnmachd unn schreibd ebbes, iss awwa schonn alles glahw isch mol schonn besproch wor. das war nur uffgewärmdes zeich geschdern, weils ma hald ens auswische wolld.
jezza gehn isch bei mei (noch) unmelgbahre geisse un hähmele se e bissja, die brauche nähmlich ahch ihr zertlischkät.

.....ja mach das mal und erzähl ihnen, das Du`s diesem unanständigen Kerl ordentlich gegeben hast...

Trotzdem lieben Gruß
der Bockhalter

Ziegenfreundin

gemorje nochmol,

@bh: du musch ned imma die ganse passahche kobiere in dei beiträch,
mier hann kenn alzheima, wo ma fagesse was ma geschrieb hann.
unn meine (noch) unmelgbahre geisse fazehl isch ahch nix funnda, dann rehche die sisch wedda uff unn genn unruisch, das mahn isch ned. isch mahn denne nadierlische einklang med de natur ned unnabreche.
unn noch ebbes, du brauchschd jezza ned neidisch uff de @zh se sinn, die ehne hanns hald, die annare ehwe ned. :D ;-)

widdasehn, bessa auf widdaschreib
anouschkasche

Ziegen-Heinz

Beitrag von Ziegen-Heinz »

gemorche

@ bockhalter
ich sach deer eens, loos meer blos de werner geh des isch een ganz anstänischer der platz nit grad in die herd nei,nee der dut erscht mol höfflich nochfroge ob er derf. schliesslich hot der frischer wind in die herd
gebrocht, des brauchen mansche zieche halt, sinn jo kä sklave.
awwer so een nordischer orkan kinn die nit gebrauche die junge dinger.

so, kannst dei ohre weiter hänge losse. #baeh#
noch enn froch, hoscht du burezieche?
die lossen die ohre nämlich ach hänge. #jubel#

mfg uwe

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo Anouschka, mid de Alzhaima kennt awwa stimme, du haschd ma mai Schwätzfabot noch net offgehob. Odda soll isch das iwwaläs hann?

De Uwe schaint jo wirklisch unsa Härdebock ze sinn, oder traue die annere sich net ze Wort zu melle?

Hann net vill Zeit sonschd hätt isch misch schon gewerd.

Vlg Claudia

PS: Das kommd awwa noch !

Bockhalter

Beitrag von Bockhalter »

.....ich darf doch noch was schreiben,.......Jubel,...Freude...!!!!!!

@bh: du musch .....

.....das mach ich doch für mich ,...Du Knispel,....in meinem Alter hab ich doch sonst keinen Überblick mehr....

unn meine (noch) ....

.....und geben saure Milch.
Sei mir nicht böse, der Einklang mit der Natur,....ist der nicht schon unterbrochen, wenn Du bei Ihnen auftauchst ??????

unn noch ebbes, du brauchschd jezza ned neidisch uff de @zh se sinn, die ehne hanns hald, die annare ehwe ned. :D ;-)

......hahahahaha,.....bin ich garnicht !!!!!!!!! Eine siehts so, eine andere siehts anders.......hahahahaha,....

widdasehn, bessa auf widdaschreib

.....danke, dass Du mich wieder zum Schreiben einlädst,....Du Animateuse.....hahahahaha

der Bockhalter,...weil er mit Zicken nicht richtig umgehen kann....hihihihi
anouschkasche[/quote]

Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, och Uwe, du wäschd doch, daß ausra Herd ach alsemol eeni gäre ausbrescht. Und es Anouschkasche hats halt versucht, do gönn ra doch emol denne Spaß mid dem Bockhalta.

Vlg Claudia

Ziegenfreundin

@elisja:
dann schlah mol e paa seide weida for, dann kanschde ess läse, dass se gas gewe derfschd. de @bh fabrauchd jo ahch sefiel plazz med seina ehwisch rinnkobiererei, dass ma direggd zwanzisch seide weida iss . awwa du brauschd ned weida uff de dischbud innsegehn, du haschd mei telefonnumma, dann wählschde noch so e billischnumma fornedrann unn dann koschd disch das telefonahd nur 1,5 cent die minud no franggreiiiiiiisch.muss werglisch ned jehda medgriehn, fastann.....

@zh:solang de @bh nurre die ohre hänge lossd, iss es jo gudd.
@lafayette: bischde noch am schlohfe, isch famisse ahch dei kommendare seid geschdann middach, wenn isch ahch dei chinesisches pälzisch ned uff die reih griehn, was fielleischd ahch bessa so iss, sonschd währ isch schunn ewentuell zu da gefah komm. unn noch ebbes, die gewerzsäf kann ma ahch ned iwwaall benuzze, hann isch jezza irjendwie schonse disch uff mutwillische, gesichtsendstellung se faklahche? odda had da die uschi glas es rezepd gebb?

gruhs

Bockhalter

Beitrag von Bockhalter »

Gut Uwe !!!!!

@ bockhalter
ich sach deer eens, loos meer blos de werner geh des isch een ganz anstänischer
.....ja,ja,...wahrscheinlich der einzige hier....hahahahaha...

der platz nit grad in die herd nei,nee der dut erscht mol höfflich nochfroge ob er derf.

......wer viel fragt, kriegt auch viele Antworten. Und Du weißt doch selbst, Zicken untereinander sind sich immer uneins,.....und bissig!!!!!!!

awwer so een nordischer orkan kinn die nit gebrauche die junge dinger.

.....das kannst Du Zickenbock garnicht beurteilen...hahahahaha...
außerdem war ich immer der Meinung, so zimperlich sind die in der Gegend nicht. Schon meine Vorfahren (1621) haben gemeint, sie müßten sich aus Frankreich durchs Saarland nach Norden bewegen,.....zwecks Blutauffrischung. Irgendwie fühlte ich mich gleich so heimisch...hihihihihihi...

so, kannst dei ohre weiter hänge losse. #baeh#
noch enn froch, hoscht du burezieche?

......nee, BDE...und ....Nubier !!!! Die haben noch längere Hängeohren...

die lossen die ohre nämlich ach hänge. #jubel#

....Du Ekel,....hahahahahaha

Viel Spaß noch....
der Bockhalter

mfg uwe[/quote]

Bockhalter

Beitrag von Bockhalter »

Elise hat geschrieben:Hallo Anouschka, mid de Alzhaima kennt awwa stimme, du haschd ma mai Schwätzfabot noch net offgehob. Odda soll isch das iwwaläs hann?

De Uwe schaint jo wirklisch unsa Härdebock ze sinn, oder traue die annere sich net ze Wort zu melle?

Danke,.....Elisje,.....bist jetzt meine Lieblingszicke !!!!!!!

Der Bockhalter,....ein frischer Wind...., sagt Uwe.!!!!

Antworten