De näxschde Stammdischdermin... (Juni)
-
Bockhalter
@ZF:awwa isch bin ned dohinna komm was es lafayette die ab und zu nette gemennt had med seinem schpruch "wie mei ärschle sinn soll".
.....die hat keine Ahnung, laß ihn mal so, wie er ist.
die ganse blizze unn donnare. isch glab das war das nordische dief namens "bockhalter"
.....ich dachte schon, Du kriegst es nicht mit, aber als Deine verängstigten Augen aus dem Fenster schauten, hab ich aufgehört..
denn wer bei mier rinnkomme will ins haus, muss erschd e uffnahmepriefung bestehn unn die iss ned ohne
....sag mir mal die Teilnahmebedingungen..
[ bin mol gespannd uff de @helmutche, der werd jo am mondach nimä ferdisch for lauda rinnkobiere
.....ja,ja,...deshalb fang ich ja heute schon an...
es faloss anouschkasche
.....nun wein nicht,..der Weg ist zu lang..hahahahaha..
Ich wünsch Dir trotzdem ein schönes Wochenende,
das Helmutchen
.....die hat keine Ahnung, laß ihn mal so, wie er ist.
die ganse blizze unn donnare. isch glab das war das nordische dief namens "bockhalter"
.....ich dachte schon, Du kriegst es nicht mit, aber als Deine verängstigten Augen aus dem Fenster schauten, hab ich aufgehört..
denn wer bei mier rinnkomme will ins haus, muss erschd e uffnahmepriefung bestehn unn die iss ned ohne
....sag mir mal die Teilnahmebedingungen..
[ bin mol gespannd uff de @helmutche, der werd jo am mondach nimä ferdisch for lauda rinnkobiere
.....ja,ja,...deshalb fang ich ja heute schon an...
es faloss anouschkasche
.....nun wein nicht,..der Weg ist zu lang..hahahahaha..
Ich wünsch Dir trotzdem ein schönes Wochenende,
das Helmutchen
-
Ziegenfreundin
Mier hann grad iwwananna geläh @helmutche, hasche es gemergd, mier hann unns geschnied. ;-) ;-) ;-)
unn ob isch e olle zicke binn, kannsche emm herdebogg @uwe iwwalosse,
der wähs ess bessa, do kanschd du iwwahaubd ned medschwezze als aussestehenda unn her endlisch mol uff de herdbogg HEINZI se nenne, der hat e rischdischa nahme odda e nigg, awwa HEINZI gehd gahned. merg das mol fa die zukunfd!!!!!! #daumen_runter#
gruhs unn jezza grieschde denne erotische smile erschd rechd ned, awwa isch kennd da sahn wer ne had, nämlisch unsa herdbogg #jubel# #baeh# #baeh# #baeh# #baeh# #baeh#
anouschkasche
unn ob isch e olle zicke binn, kannsche emm herdebogg @uwe iwwalosse,
der wähs ess bessa, do kanschd du iwwahaubd ned medschwezze als aussestehenda unn her endlisch mol uff de herdbogg HEINZI se nenne, der hat e rischdischa nahme odda e nigg, awwa HEINZI gehd gahned. merg das mol fa die zukunfd!!!!!! #daumen_runter#
gruhs unn jezza grieschde denne erotische smile erschd rechd ned, awwa isch kennd da sahn wer ne had, nämlisch unsa herdbogg #jubel# #baeh# #baeh# #baeh# #baeh# #baeh#
anouschkasche
-
Bockhalter
@ZF: eigentlich wollte ich jetzt wieder an meine Arbeit, aber da muß ich schnell noch mal was drauf lassen.
iwwaleh isch ma das noch.
...frag die Leitgeiss, die kennt die richtige Adresse,....und warte nicht zu lange,....bitte!!
unn dass ma dei pulsschlach ...
......bei Euch Beiden,....ich bitte Dich!! Ander hätten sich vom Acker gemacht oder wären gestorben ...hahahahaha..
unn med deine gebrechlich geiss aus frongreiiisch will isch da awweile was fazehle.
....Volltreffer!!!!aber für mich...hahahahahaha
so jezza wahd isch ..
......meine Leitgeiss ganz bestimmt nicht....um Dir zu helfen,..hahahahaha..
isch umahme dich @helmutche
....das hab ich jetzt genossen..
anouschkasche, dass momendahn gans lieb gugge duhd[
#engel#
Ich geh jetzt raus zum arbeiten....
, aber nicht, um Dich nicht auch vorher zu umarmen und Dir eine smilie zu verpassen..
iwwaleh isch ma das noch.
...frag die Leitgeiss, die kennt die richtige Adresse,....und warte nicht zu lange,....bitte!!
unn dass ma dei pulsschlach ...
......bei Euch Beiden,....ich bitte Dich!! Ander hätten sich vom Acker gemacht oder wären gestorben ...hahahahaha..
unn med deine gebrechlich geiss aus frongreiiisch will isch da awweile was fazehle.
....Volltreffer!!!!aber für mich...hahahahahaha
so jezza wahd isch ..
......meine Leitgeiss ganz bestimmt nicht....um Dir zu helfen,..hahahahaha..
isch umahme dich @helmutche
....das hab ich jetzt genossen..
anouschkasche, dass momendahn gans lieb gugge duhd[
#engel#
Ich geh jetzt raus zum arbeiten....
, aber nicht, um Dich nicht auch vorher zu umarmen und Dir eine smilie zu verpassen..
-
Ziegenfreundin
ei du liebe @helmutche,
so gans dumm will isch disch jezza ahch ned uff die arwedd losse.
also med meina kerbchegrehs: isch hann 2 KAHOG. jezza kannschd med demm ausdrugg garandiert nix anfange. muschd disch schunn dorchs web goggele, wie isch geschdann owend bei de allemanische schprichwörda. :D
unn wie mei ä....... iss kann isch da ahch e kleenie auskunfd gewwe.wenn heid die hungasnod bei uns ausbreche dähd, hädd isch allähn 14 tahch noch ann demm se zehre ohne dass isch fahungare dähd. das iss e medizienischa forgang, wo seerschd de kerba an die reserve gehd wenn nohd am mann iss. zu gudd pladddeitsch!
man kann auch morgen noch kraftvoll zupacken.........!!!!!!!!
jezza kannschde an die arwedd gehn odda bischde schunn ins schwizze kumm awweile. na dann hoffendlisch had ess deo ned fasachd #damdidam# , dass iss nämlisch enn dähl funn meina uffnahmepriehfung: bei misch derfe nurre äusserst gepflechde, wohldufdende männa in mei haus.
awwa jezza erschdmol siesta #sleep#
anouschkasche
so gans dumm will isch disch jezza ahch ned uff die arwedd losse.
also med meina kerbchegrehs: isch hann 2 KAHOG. jezza kannschd med demm ausdrugg garandiert nix anfange. muschd disch schunn dorchs web goggele, wie isch geschdann owend bei de allemanische schprichwörda. :D
unn wie mei ä....... iss kann isch da ahch e kleenie auskunfd gewwe.wenn heid die hungasnod bei uns ausbreche dähd, hädd isch allähn 14 tahch noch ann demm se zehre ohne dass isch fahungare dähd. das iss e medizienischa forgang, wo seerschd de kerba an die reserve gehd wenn nohd am mann iss. zu gudd pladddeitsch!
man kann auch morgen noch kraftvoll zupacken.........!!!!!!!!
jezza kannschde an die arwedd gehn odda bischde schunn ins schwizze kumm awweile. na dann hoffendlisch had ess deo ned fasachd #damdidam# , dass iss nämlisch enn dähl funn meina uffnahmepriehfung: bei misch derfe nurre äusserst gepflechde, wohldufdende männa in mei haus.
awwa jezza erschdmol siesta #sleep#
anouschkasche
-
Ziegenfreundin
-
Ziegen-Heinz