Saarlänner un Pälzer babbeln fröhlisch in de Frühling...
N'Ownd Birgit :D
Wäschd, am Middelrhoi suche se no Händeringend Lait mid Geese fer die ahle Wingert. Do machd sisch die Schwarzfäule breed, un die griehste net mid Chemie. Do gebts sogar no Geld defor!
An de Mosel suche se ah.
Wann des net ziehd wirre Häm ze kumme, dann wäs isch ah net ;-) *fg*
Grüßle vum
Lafayeddsche
Wäschd, am Middelrhoi suche se no Händeringend Lait mid Geese fer die ahle Wingert. Do machd sisch die Schwarzfäule breed, un die griehste net mid Chemie. Do gebts sogar no Geld defor!
An de Mosel suche se ah.
Wann des net ziehd wirre Häm ze kumme, dann wäs isch ah net ;-) *fg*
Grüßle vum
Lafayeddsche
Is datt wohr?? Mensch, dann kann ich mir datt jo kaum entgiehn lohse. Wirklich, sochen die echt Geiße? Ich froch mich nämlich imma, wuvon ich lewe sull, wenn ich widder runner zeje. Wu kann ma sich denn doh erkundije? Uff'n Wingert wüdd ich soffott giehn.
Ich hann nämlich hejt su'n Ärjer hei midde Läit gehatt, do vergieht ma echt de Lust. Die hann üwerhaupt kän Verständnis dofür, datt ich Geiße halle und sohn, die wüdde stinke un mekkere. Dobei stinkt et jetz gar nicht, wu et so heiß is (und wennet rähnt och kaum) und mekkere könne die vill besser als mäjn Geiße.
Ich hann nämlich hejt su'n Ärjer hei midde Läit gehatt, do vergieht ma echt de Lust. Die hann üwerhaupt kän Verständnis dofür, datt ich Geiße halle und sohn, die wüdde stinke un mekkere. Dobei stinkt et jetz gar nicht, wu et so heiß is (und wennet rähnt och kaum) und mekkere könne die vill besser als mäjn Geiße.
Gruß, Birgit
-
Oklahomagoat
Hauwdie :D
Wie ischs eisch gesaat han 8) - Imperatia is heit Nacht kumm - a neies Criollomädschje fär die Palz #daumen_hoch* #jubel# - dunkelbraun un gesund so wie ischs heit moint um finfe gesieh han. Muss so gääje 3 Uhr kumme sei, weil um Änse noch nix war.
Die Gääse fiehlen sich sauwohl so im Freie uff de Koppel, muß morje mol paar Bilder mache un eustelle. Also Fotoalbum unner <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.circle-r-ranch.de">www.circle-r-ranch.de</a><!-- w --> iwwers wochenn gucke.
#daumen_hoch*
@ Birgit
Willkommen - wellkomm bei uns - mei pälzisch is aach net so perfekt, áwer dich hab isch aach lese känne. So wies aussieht hosch du aach TWZ ore?
NA dann gut schaff ehr do drausse im www.
OKLGÄS
Wie ischs eisch gesaat han 8) - Imperatia is heit Nacht kumm - a neies Criollomädschje fär die Palz #daumen_hoch* #jubel# - dunkelbraun un gesund so wie ischs heit moint um finfe gesieh han. Muss so gääje 3 Uhr kumme sei, weil um Änse noch nix war.
Die Gääse fiehlen sich sauwohl so im Freie uff de Koppel, muß morje mol paar Bilder mache un eustelle. Also Fotoalbum unner <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.circle-r-ranch.de">www.circle-r-ranch.de</a><!-- w --> iwwers wochenn gucke.
#daumen_hoch*
@ Birgit
Willkommen - wellkomm bei uns - mei pälzisch is aach net so perfekt, áwer dich hab isch aach lese känne. So wies aussieht hosch du aach TWZ ore?
NA dann gut schaff ehr do drausse im www.
OKLGÄS
Hallo Oklgääs!
Glickwunsch zu de gesunde Fohlscher!
Moi Geese sinn jetz glicklich. Weide is doll! Se henn no nett emol gebrülld weje dem Rege.
Jetz herd a de Staab uff de Feldweje endlisch emol uff. S' naie Audo siehd scho schlimm aus #shock# .
Geschdern Owend hott die Feierwehr erschd emol die Weje innerhalb vu de Flurbereinijung nass gemachd. Der Staab war jo mimmie auszehalde. Vielleischd hotts jo desweje gerechnet #ka# .
Grüßle
Lafayette
Glickwunsch zu de gesunde Fohlscher!
Moi Geese sinn jetz glicklich. Weide is doll! Se henn no nett emol gebrülld weje dem Rege.
Jetz herd a de Staab uff de Feldweje endlisch emol uff. S' naie Audo siehd scho schlimm aus #shock# .
Geschdern Owend hott die Feierwehr erschd emol die Weje innerhalb vu de Flurbereinijung nass gemachd. Der Staab war jo mimmie auszehalde. Vielleischd hotts jo desweje gerechnet #ka# .
Grüßle
Lafayette
-
Anonymous
Ich hab' gerade ein wenig den Geissen-Blues: meine beste Geiss ist CAE-positiv, gestern abend habe ich sie mit den beiden weiblichen Lämmern zur Züchterin gefahren, wo ich sie seinerzeit her hatte. #heul# Die hatte keinen Status, war von uns ein klassischer Anfängerfehler :-( Zum schlachten war sie mir einfach zu schade. Und so hab ich sie ihr geschenkt...Zum Heulen, frisch gekört (Erstling,7-7-7), zwei bildschöne Lämmer...Lafayette hat geschrieben:Schreiwen Ihr nimmie?
Immerhin ist der Rest negativ, Brucellosefrei sowieso (da hat mein TA das Screening gleich mit gemacht - kostenlos).
Somit ist meine komplette weibliche Nachzucht im sprichwörtlichen Dutt. Nur noch Bocklämmer.
Und zu guter Letzt habe ich gestern abend beim Geissenfangen für den Transport noch festgestellt, dass die andere Geiss auf der Koppel eine 4 cm lange klaffende Verletzung am Euter hat :-( Marion ist dann noch aus der Klinik heimgesaust und hat mit dem TA erst mal wieder das Euter zusammengetackert...heute siehts gut aus, keine Schwellung oder Rötung.
Zuhause im Stall habe ich noch eine Humpelgeiss, der ich beim Klauenschneiden eine verpasst habe, nachdem ich hinten am Fersenballen seitlich innen was nachschneiden musste, die werde ich in den nächsten 14 Tagen noch nicht wieder auf die Koppel stellen können. Immerhin hat sie so die Möglichkeit wieder etwas zuzulegen, sie hatte ja nach der Ablammung eine Gestose...
So langsam habe ich hier das Gefühl, dass wir ein Feldlazarett für gehörnte Privatpatienten führen...
Jetzt muss ich sehen, dass ich wieder den Bestand aufstocke, 2 Lämmer hatte ich schon sowieso vorbestellt, mal sehen was sich im Laufe des Sommers noch ergibt.
schnüff,
Michael
#trost#
Des hadde mer letschd Joar. Mer warn kurz defor se alle wegzegewwe.
Ens mit Ketose, ens mit Abszeß im Euter verursachd dursch e böse Verletzung (auch hinüber) un drei dode Lämmscher. Isch hätt jeden Owend graine kenne, wann isch die wenische Geese uff de Weide gesehn hab.
Die CAE Iweraschung had isch schunn vor 9 Joar. Do war mei erschde Gees in de Klinik in Hannover, jetz wo isch's grad schreib fallts mer inn, ach mit Abszeß am Euter. Und do henn se feschdgestelld, dasse CAE hott.
Die Gees war ausm CAE-freie Bestand un hott kähn Kontakt zu annere infizierde Geese gehatt - awwer zu Schoof! Unn die warn wahrscheins net Maedi-frei. Haid wäs mer's hald besser.
Un wann de des jetz gelese hosch, dann wäschd, dass de net alläh bisch.
No schlimme Joar kummen ah widder bessere!
Grüßle
Lafayette
Des hadde mer letschd Joar. Mer warn kurz defor se alle wegzegewwe.
Ens mit Ketose, ens mit Abszeß im Euter verursachd dursch e böse Verletzung (auch hinüber) un drei dode Lämmscher. Isch hätt jeden Owend graine kenne, wann isch die wenische Geese uff de Weide gesehn hab.
Die CAE Iweraschung had isch schunn vor 9 Joar. Do war mei erschde Gees in de Klinik in Hannover, jetz wo isch's grad schreib fallts mer inn, ach mit Abszeß am Euter. Und do henn se feschdgestelld, dasse CAE hott.
Die Gees war ausm CAE-freie Bestand un hott kähn Kontakt zu annere infizierde Geese gehatt - awwer zu Schoof! Unn die warn wahrscheins net Maedi-frei. Haid wäs mer's hald besser.
Un wann de des jetz gelese hosch, dann wäschd, dass de net alläh bisch.
No schlimme Joar kummen ah widder bessere!
Grüßle
Lafayette