De näxschde Stammdischdermin... (Juni)

Ziegenfreundin

Beitrag von Ziegenfreundin »

Was'n dass do jezza,

@Elisja unn @Lafayette,
nix meh geschrieb unn isch bin wedda dohemm #ka# .
Sinn eisch die Frechhäde ausgang odda was?hä,hä, hä
Isch fahre jezza de Composchda runna unn
mach mas bis sechs Uhr gemiedlisch.

Tschüss bis gleich

Anouschka

Die ZIEGE gleicht dem
menschlichen HERZEN,
beide machen gerne SPRÜNGE !:-)
Ziegenfreundin

Genabend,

@Elisja und nette @Lafayette,

unn med demm Medbringsel wollde ihr misch iwwarasche oder sega uffreche??????? #damdidam#

Do, kann isch nurre lache, ich hann das Ding ausgepaggd unn in de Windagaade uff de Disch gelehd. Wenn morje frih die #sonne# druff knalld, hadd wenischens die gans Famill was defon. #baeh#

Nomohl Dange, schlohfen awwa erschdmol gudd.

Anouschka

Die ZIEGE gleicht dem
menschlichen HERZEN,
Thomas66

Beitrag von Thomas66 »

Schön war's #daumen_hoch* und liebe Grüße an die Stammtischler *fg*

Thomas

Achtung vor der Kreatur haben
Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, ich schließe mich Thomas an und möchte noch erwähnt haben, daß 2 neue Damen sich zu uns gesellt haben, hat mich gefreut.

Vlg Claudia

Ziegenfreundin

Gunndach,

was sinn en dass do fa Neiichkähde. Kinne ihr nimmä Dialeggd schreiwe.
@Elisja: Du bischd doch sonschd ess Erschde wo de Schohges uffreisse duhd, dass ma jo all bladd schreiwe.Odda bischde middlaweile was bessares, nur weil de geschdann Owend die ganse Migge angezoh haschd. #jubel#

@Thomas: Hadd misch ohrisch gefreid, dass isch dich nomohl getroff hann.Isch hann geherd du suchschd e Hüdehund, isch melle misch nomohl bei da.
@Raimund: Dich ahch, du Mensch med de goldne Hänn.
@Lafayette: Stell endlisch denne Tesd ins Forum, Befehl
@zwei Frauen: Bis zum neggschde mol unn es registriere do im Zt ned fagesse.

So jezza gehn isch esse,
es grihsd eisch herzlich
de Schossel des Tages ;-)

Die ZIEGE gleicht dem
menschlichen HERZEN,
Elise

Beitrag von Elise »

Hallo Anouschka, ei natierlisch bin isch was besseres, isch hann misch nämlisch beherrsche kenne und hann net all abgeknuschd so wie du #jubel# #jubel#

Un die Miecke, das waren die von mir dehemm, die hotte geschdern owend mid mir zesamme Ausgang ;-) , das wolld isch eisch nur net off die Nas binne, ihr häde misch ja fir bekloppt erklärd.

Vlg Claudia

Ziegenfreundin

Hallo @Elisja diesmol, endwehda sinn dei Beiträch do im Stammdischgespräch lebsch odda total falsch. Awwa isch will mol ned so sinn unn erglähre dir das awweile nochmohl effendlisch, vielleichd raffschd es danne endlisch.
Was du med Knutscherei betiddelschd, iss hie in meina Wahlheimad Frangreisch , achdung jezza kommt hochdeitsch:
"Eine tagtäglich angewandte Art sich zu begrüssen und zu verabschieden. Dabei werden die Wangen des Gegenübers mit den eigenen Wangen gestreift ohne dass man sich die Hände dabei gibt (was du imma noch bis dato mache duschd) unter dem von dir gebrauchten Begriff versteht man was anderes, also meine Gute, schreib ned so e Quatsch #bonk# ."
Das ehnmol loss isch da noch derschgehn, nochmol so e Riggschlach
unn dann werschde mol siehn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Do lob isch ma doch de @Thomas66, der gudde Mensch had das vonn Ahnfang ahn fastann unn rischdisch gemach, holl da mol e Beischbiehl!

So jezza gehn isch raus rilexxe, fielleichd griehn isch wedda Besuch fonn de Ende, awwa erschd gehn isch meinem Goldstigg sei Glegsche werra umhenge, dass a falohr hadd.

Tschiss
anouschka

Die ZIEGE gleicht dem
menschlichen HERZEN,
Anonymous

Beitrag von Anonymous »

Hey, es war schön mit euch!!

@anuschka , hann isch des ach richdisch gemach?:-) ,,,,,,des mit de Händ? :D

un isch muß misch noch entschuldige bei alle für mei Gnoblauchfahn!!!!!
"""""es ist mir im nachhiein noch sehr peinlich, aber ich habe um 23 .30 im Kuhstall !!!!erfahren daß ich ´´wie a sau no gnofi schdenga duschd"..""""

.....und zu der Fliege, ich glaube da irrst du dich Claudia, das war nicht deine, das war wahrscheinlich meine,weil ich hier eine vermisse.
Sie war nur immer bei euch weil ich doch so nach Gnofi..... :P

Grüßle
Raimund

Thomas66

Beitrag von Thomas66 »

Genau :D bin ach vel in Luxebursch #daumen_hoch* dort knutscht mehr sich ach uff de Backe #freunde# ...awer drei mol #baeh#

Thomas

Achtung vor der Kreatur haben
Elise

Beitrag von Elise »

Hallo, do bring isch jetzt nochmol ee läbscha Beitrach: Wenn ma uns ees näxschdemol träffe hol isch ma Unnaricht beim Thomas weje dem Knutsche Anouschka. Beim Thomas genn isch nämlich 3 mol gedrickt, bei dir jo nur zwaimol, do bischde arrisch geizisch.

@ Raimund isch hann nix von der Knobifahne midgred. Un die Mick, die ees nimme meda heimgefahr, der hats bei uns besser gefall ;-) , mir ware awwa eglisch zu der Mick und hannse im Grumbeerkella geloss.

Vlg Claudia

Antworten